Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 11, 2009

~gucci sunglasses~


Last nite..@11-03-2009, wed.
5.35pm - i'am still in the office..memang saja nk keluar office
lewat..mlm ni pun en aziz tak dinner kat rumah..so..seperti biasa
kalau "tuan besar" tak dinner kat rumah..i'am not preparing any dinner.
5.45pm en aziz call..he's on his way to go home..uikkkk..cepat pulak..
so kelam-kabut shut down pc..otw he called me again..
en aziz : "yang kita g klcc tau..i nak cari cermin mata".. aku cepat2 call bibik..spt biasa..anak kesayangan aku yg jawab..
babe : "hello..miee...babe xwant to take bath"..aku terus sambung..
mummy: "do u want to follow mummy&daddy to klcc?if want, u hv to take bath now...
terus dia bg phone kat bibik..
(hehheeee..seperti mummy..memang tak boleh dgr pasal shopping!)
adussss..bibik ckp my in-law ada kat rumah..aku mcm serba salah pulak nk keluar nanti..
ajak juga diaorg ikut..tp mak tak nak...so, 7.45pm we all left the house..tak sampai 15min.
ktorg sampai klcc..
da msk kedai no3 baru jumpa yg berkenan dihati..spt diidam..en aziz npk lebih
eligent dgn speck dunhill barunya..aku pulak dr tadi menjeling2 sunglasses kat kedai tu..
heheee..aku mencuba nasib..
mummy: "yang.......boleh tak i nak sunglasses baru??..(dlm hati berdebar2 tgu jawapan..)
en aziz : "ok..ayang pilih yang mana"..
berbunga-bunga hati aku...rs mcm nk cium je en aziz kat situ..nasib baik cina salesgirl
tu ada..apa lagi aku pun start memilih2..
akhirnya..yezzz!hajat aku tercapai mlm tu!
keluar kedai tu..aku tersengeh2 ucap terima kasih kat en aziz...babe mcm biasa nk
heagen-dazs..so aku pack 2pint of starwberry cheescake & belgium choc!(our family fav!)
otw perut terasa lapar..singgah kfc dulu...malam tu tidur aku berbunga2 bersama ingatan
dek "gucci" baru ku....

3 comments:

Azma Sulaiman said...

Wahhh.. tak lena tidurla ye...
Hajar.. pun suka design glasses cam ni ye..
same like Polo Ralph as punya...
bentuk ni je yg sesuai.. coz muka as kombang ..
hiks :) Btw.. selamat berkaca mata baru :)

myLove said...

ee..susah la nk cr yg baru as..kdg2 mls nk pakai pon..hjr lg la cubby!susah giler nk cr yg sesuai..
tp...now jd perhiasan je..hahhaaa..ms nk beli beriya, da ada mcm tak de mood lak nk melaram...:)

Azma Sulaiman said...

Memang.. nowadays tengok s/glasses banyak yg ala2 retro dulu.. nk cari yg design cm ni agak susah.. ada yg tak kena.. macam as skarang ni.. sini klu panas, ya amat so mmg kena pakaila.. tp sometime dh sakit kepala.. mmg malas nk pakai.. lagi macam membebankan mata plak... Keep up to melaram ok :)

Post a Comment