Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 9, 2009

~boreddd~

~thursday with mess/9th apr 2009~
its really a messy day..there's a lot of things on my shoulder..arhhhhh..
noon..gi sogo..cr kan present utk myDear sis..saje je nk melepaskan tension..
ananyer pun ada..ellysha aku da belikan Guess-T hari tu..
** tgk la wajahku yg semakin menggebu ni....harap2 gebu membawa tuah:)**




balik sogo aku singgah chong's boutique. ambil bj yg aku tempah lst month..
adusss..entah ape kenanya dgn aku ni..lst mth je 3-4 pasang baju aku tempah..
kalau en aziz tau..sure dia bising:)entahlah..mata aku tak leh tgk bj2 sutera
yg beli kat kelantan & terengganu ms cuti hujung tahun lst year..so semua htr
tempah..entah bila la nk pakai...msh ada 4-5 pasang lg dlm cupboard tu yg belum buat..
sepasang bj dgn beading rm300++..arrhhhh...semua
pun aku sapu beading penuh....adoiiiiiiiiiiiiiiiiii...
tp yg best..tension aku berkurangla bila tgk present2 ni n baju yg br aku ambil tadi:)
that's the purpose actually...:)

4 comments:

Azma Sulaiman said...

Owhhh babe!!! Mana taknya.. office dh dekat sangat dengan Sogo.. I love Sogo.. All under one roof!!! Sesuailah for me yg nk shopping with little of time only :)

Kak Hawa's birthday coming ka???
Btw, the sutera actually is fab, but As ni tak byk attend function so tak byklah collection.. Nanti2 Mr. SAH Insyallah going to be an architect.. byklah kot attend function :D

myLove said...

ala..hjar nama je keje area ni..tp jarang gak g sogo..kalau ada benda yg ter'urgent' nk beli je singgah sana:)btw the mall not too bad..

aha..6/4 hr tu..esok dia wat hi-tea kat palm garden..so igt mlm ni hjr lepak rumah dia towards d weekends la..aziz pun esok o/s lagi:(pahang & jb..tue baru balik..

hjr pun tak gemar sgt silk2 ni..cuma hjg tahun ari tu bila g kelantan&tgannu gila sutera..berhelai2 lak tu borong..kat noor arfa lg gilerrrr....siap ada exclusive range..lg la rambang mata..entah bila la as nk pakai..hjr pun jrg pakai bj2 camni g office:)

as kalau man da byk kn attend function nanti leh la borong..bercuti ke tganu lakkkk:)

Azma Sulaiman said...

My dear..
Aziz o/s lagi ye.. Ala its ok..
bukan senang nk hidup senangkan :)

Rasanya once Man dah free from his study..
mmg as akan qada'kan betul2la p berjalan sokmo :) 5 thn Hajar, nk bercuti tertangguh je..
ada je plan yg tak boleh macam org lain.. But its all about sacrifise la...

We can plan holiday in TGG la kan :)
One find day!!

hana said...

hai hajar...
mane nk dpt flora dress yg hajar pakai selalu?
na de dinner kat crystal oriental next week...urgent..tema flora..he..he..he

Post a Comment