Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 9, 2009

~'H' yg byk berjasa~


~its happen on tue, 7th apr 2009~




~cerita disebalik mee goreng mamak~
pg tu mood aku baik..rajin nk goreng mee utk breakfast..
tgh breakfast..en aziz bersuara..
daddy : yang..harrier ayang tu i plan nk suruh budak kilang pakai la..
mummy : la...rugi la yang..rosak la kereta tu nanti...
daddy : semalam i dah beli storm utk site..tp tak cukup kete budak2 tu..
ayang guna kelisa dulu..mcm i janjila..may nanti i ambilkan yg baru..
mummy : eeeee..panasla kelisa tu yang..berpeluh2 tau i drive..nak2 ms nk g keje..da 5mnt br sejuk aircond tu:(
daddy : ala..bukannya lama..nxt week i htr kelisa tu..kita service & buat cantik2..tukar cat semua..ayang guna la sampai bulan 5 nanti..
mummy : ikut ayang la..tp i mcm ralat je harrier tu nk bg kat staff ayang..entah apa jd nanti:(
perbualan kami berakhir disitu..
mungkin hari ni aku da tak npk H tu lagi...memang dr lst week pun

aku drive kelisa g keje..sebab H tu en aziz htr service..
actually..lagi setahun je ansuran bank hbs..H pun aku jg dgn baik
sepanjang dia memberi jasa kat aku...cuma hati aku berbelah bagi..lagi2 bila en aziz kata
H tu nk bg staff pakai...bukan aku tak boleh nk drive kelisa tu g keje..tp hati
kecil aku msh tak ikhlas nk lepaskan H aku..aku cuma berharap H dijaga dgn baik...
haritu.. ms en aziz bw g survey kereta utk aku..hati aku bukan main excited lagi..
tp bila dgr H nk di bagi kat staff aku mula rasa sayu..
nak sedapkan hati..aku bersuara sendiri..
"tak apala..kalau tread-in aku langsung da tak npk kau..
tp kalau en aziz bg staff guna kau..kau masih dekat dgn aku..harap2 aku boleh tgk kau lagi"..


3 comments:

Azma Sulaiman said...

Owahhhhh Harrier dah bagi staff Aziz pakai ke??
Ala... eiyyyy mintaklah drang jaga elok2kan.
Tapi tak pe.. Aziz find out the new one rite!!
But jgnlah Alphard!! Too big babe!!!
Nanti tgu plat belakang dia S n tender nombor 171 lagi k... then dptlah nama S171 (SITI) tu :)

myLove said...

yuppp..thats my hope...sampai hari ni tiap2 hari tanyaaziz quest. yg sama..'yang..siapa drive harrier i??'
insyallah..kalau rezeki bertambah as..at d mmnt tak terfikir lagi nk ambil apa...coz aziz mcm tak agree hjr nk myDream sporty car yg 2 doors..so, biar la dia yg pilihkan utk hjr..betul gak..membazir..coz cuma boleh menampung 2 org kan..tp......:(
yessss...thats compulsory!

Azma Sulaiman said...

That sporty car tu.. later2 la kot try find out yg lebih kurang harrier ke.. just nice with ur family :) Jgn sedih2.. at least Hajar still nmpk that Harrier bila2 masa Hajar nk :)

Post a Comment